برای دریافت اوردر و نسخه های کامل بیماری اپلیکیشن طبیاد را دانلود کنید.

دوبله کامل ویدئوهای اسموزیس

توضیحات مقاله

ویدئوهای آموزشی پزشکی

بدون شک یکی از مهمترین ابزارها در آموزش پزشکی، ویدئوهای آموزش پزشکی می باشد. ویدئوهای پزشکی را می توان به دو دسته ی کلی تقسیم کرد. ویدئوهایی که توسط اشخاص تولید می شوند و ویدئوهایی که توسط موسسات علمی و به صورت کار تیمی تهیه می شوند. ویدئوهایی که توسط موسسات معتبر علمی در دنیا تهیه می شوند متعددند که از آن جمله می توان به ویدئوهای لکچریو، کاپلان، آکلند و امثل آن ها اشاره کرد. اما از این میان بدون شک مشهورترین ویدئوهای آموزشی پزشکی در جهان مجموعه ویدئوهای اسموزیس از موسسه ای به همین نام است. این مجموعه از ویدئوها که توسط موسسه اسموزیس در ایالات متحده آمریکا تولید می شوند اکنون و در سال 2021 تعدادشان از 1600 عدد ویدئو گذشته است. تمامی ویدئو های این مجموعه به زبان انگلیسی تهیه شده است اما تاکنون به زبان های متعددی در جهان ترجمه گردیده است.

این مجموعه از ویدئوها در فهم آسان و ساده تر مفاهیم پیچیده ی پزشکی بسیار کمک کننده است.

دوبله ویدئوهای اسموزیس

طبیاد از سال 1398 پروژه دوبله ویدئوهای اسموزیس را به زبان فارسی آغاز کرده است و این پروژه همچنان نیز ادامه دارد. در طول ین دو سال طبیاد موفق به ترجمه و دوبله حرفه ای بیش از 600 ویدئوی اسموزیس شده است. تمامی مترجمین و دوبلورهای این مجموعه از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور بوده اند که پس از طی کردن مراحل مصاحبه ای مورد نیاز و گزینش های حرفه ای لازم برای این کار انتخاب شده اند. تیم مترجمین طبیاد که ویدئوهای این مجموعه را دوبله کرده اند متشکل از بیش از 15 مترجم و تیم دوبلورهای حرفه ای این پروژه نیز مجموعه ای از 8 دوبلور حرفه ای هستند.

این مجموعه که اکنون شامل تمامی دروس علوم پایه، دروس بالینی داخلی و دروس مهمی مانند نرولوژی و … است، می تواند برای دانشجویان رشته های پزشکی، دندان پزشکی، پرستاری، داروسازی و سایر رشته های علوم پزشکی مفید باشد.

دوبله ویدئوهای علوم پایه اسموزیس

این مجموعه شامل بخش های زیر است که مناسب برای دانشجویان مقطع علوم پایه پزشکی، علوم پایه دندان پزشکی و دانشجویان رشته های علوم پزشکی در ترم های اول است:

دوبله ویدئو های اسموزیس میکروب شناسی

دوبله ویدئو های اسموزیس باکتری شناسی

دوبله ویدئوهای اسموزیس جنین شناسی

دوبله ویدئوهای اسموزیس ژنتیک و اختلالات ژنتیکی

دوبله ویدئوهای اسموزیس بیوشیمی

دوبله ویدئوهای اسموزیس فیزیولوژی سلول

دوبله ویدئوهای اسموزیس فیزیولوژی قلب و عروق

دوبله ویدئوهای اسموزیس اختلالات اسکلتی عضلانی

دوبله ویدئوهای داخلی اسموزیس

این مجموعه شامل بخش های زیر است که مناسب برای دانشجویان مقطع فیزیوپات، اکسترنی، انترنی، داوطلبین آزمون های رزیدنتی و رزیدنتی می باشد:

دوبله ویدئو های اسموزیس نفرولوژی

دوبله ویدئو های اسموزیس هماتولوژی

دوبله ویدئو های اسموزیس بیماری های گوارشی

دوبله ویدئو های اسموزیس قلب و عروق

دوبله ویدئو های اسموزیس تنفسی

دوبله ویدئو های اسموزیس اندوکرینولوژی

شما برای دانلود ویدئوهای اسموزیس تنها کافی است که اپلیکیشن طبیاد را از لینک های زیر برای گوشی های اندروید و iOS دریافت کنید.

در زیر شما می توانید نمونه هایی از ویدئو های آموزشی اسموزیس بیماری های داخلی را که در طبیاد دوبله شده اند مشاهده نمایید:

ویدئوی کلیه نعل اسبی

ویدئوی سندرم ولف پارکینسون وایت

دوبله ویدئوهای بالینی اسموزیس

این مجموعه شامل بخش های زیر است که مناسب برای دانشجویان مقطع فیزیوپات، اکسترنی، انترنی، داوطلبین آزمون های رزیدنتی و رزیدنتی می باشد:

دوبله ویدئو های اسموزیس نورولوژی

دوبله ویدئو های اسموزیس روان پزشکی

دوبله ویدئو های اسموزیس درماتولوژی

دوبله ویدئو های اسموزیس نوار قلب

دوبله ویدئو های اسموزیس ECG

دوبله ویدئو های اسموزیس ارتوپدی

دوبله ویدئو های اسموزیس زنان

دوبله ویدئو های اسموزیس اورولوژی

در زیر شما می توانید نمونه هایی از ویدئو های آموزشی اسموزیس بیماری های داخلی را که در طبیاد دوبله شده اند مشاهده نمایید:

دمانس های عروقی